Naucz się wykorzystywać funkcje Twittera, Facebooka, LinkedIna i Youtube’a do tworzenia maksymalnie dostępnych cyfrowo treści. Poznaj prawne wymogi dostępności cyfrowej treści publikowanych przez podmioty publiczne w mediach społecznościowych.
Szkolenie Dostępność cyfrowa treści w mediach społecznościowych
Organizator: Ministerstwo Cyfryzacji
14 maja, godz. 9 - 12
Szkolenie online na platformie Teams - nie wymaga rejestracji
Link do szkolenia (link pojawi się na kilka dni przed szkoleniem)
Dla kogo to szkolenie?
Szkolenie dedykowane jest dla osób tworzących i publikujących treści w mediach społecznościowych. Może być także pomocne dla osób, które koordynują w podmiotach publicznych wdrażanie dostępności cyfrowej.
Dla pełnego zrozumienia tematów poruszanych na szkoleniu nie jest potrzebna żadna specjalistyczna wiedza z zakresu dostępności cyfrowej. Niezbędna jest jednak podstawowa znajomość popularnych mediów społecznościowych.
O czym mówimy na szkoleniu?
- Czym jest dostępność cyfrowa? - koncepcja i definicje, kto i w jaki sposób korzysta z dostępności cyfrowej.
- Wymogi dostępności cyfrowej dla treści publikowanych w mediach społecznościowych - omówienie wymagań jakie stawia ustawa o dostępności cyfrowej, podmiotom publicznym publikującym treści w mediach społecznościowych.
- Podstawy dostępności cyfrowej treści na Twitterze - prezentacja opcji dostępnościowych przy dodawaniu wpisów i multimediów.
- Podstawy dostępności cyfrowej treści na Facebooku - prezentacja opcji dostępnościowych przy dodawaniu postów i multimediów.
- Podstawy dostępności cyfrowej treści na LinkedInie - prezentacja opcji dostępnościowych przy dodawaniu wpisów, artykułów i multimediów.
- Podstawy dostępności cyfrowej treści na Youtube - prezentacja dodawania napisów rozszerzonych w narzędziu Youtube Studio.
Informacja ze strony organizatora, źródło: www.gov.pl